V
prvom rade si vo vlastnostiach nastavenia editora
nastavte náhodnú rotáciu nových objektov čo zabezpečí, že každý objekt,
ktorý
položíte bude inak otočený a teda skupina bude prirodzene chaotická. |
Potom na jedno miesto rozložte skupinu stromov. Použite rôzne, ale dizajnom a typom podobné. Snažte sa ich umiestniť pomerne rovnomerne vzdialené od seba. |
Teraz si otvorte skupinu editacie objektov (tam kde je pravítko, kamera a podobne), kliknite na vybrať skupinu a označte si vašu skupinu stromov. | Potom si vyberte položiť skupinu a vybratú skupinu položte vedľa. |
Takto
pokračujte až máte položený celý les.
Nakoniec pristúpte k textúrovaniu podkladu. Ak budete kombinovať na
okrajoch
svetlejšie a v strede tmavšie textúry dostanete dostačujúci vizuálny
efekt hustého
lesa aj keď použijete málo stromov. Pre textúrovanie použite "rotovanie" - držaním klávesu "[". |