1. Najskôr si postavte priamu koľaj a vystrihnite z nej miesto pre výhybku. | 2. Spojte oba konce neviditeľnou koľajou
zo sady výhybiek. |
3. Vložte
tesne za bod kde bude nábeh do výhybky jeden bod pre budúcu páku. Ak
treba použite tlačítko na vyrovnanie koľají tak aby boli rovno vo
všetkých úsekoch. |
4. Od tohoto bodu teraz ťahajte odbočku výhybky neviditeľnou koľajou a spojte ju na konci s normálnou koľajou. Modré pruhy neviditeľnej koľaje sa musia napájať presne na koľajnice normálnej koľaje. |
5. Vymeňte štandartnú páku za
príslušnú páku k výhybke tak aby jazyky boli súbežne s odbočkou. K L
výhybke páku L ľavá, alebo L pravá. A naopak podľa toho na ktorej
strane výhybky má páka byť.. |
6. Položte scenery blok výhybky
a dolícujte ho ku koľajniciam na začiatku výhybky. Os páky pri tom
musí ležať na širokom pražci a v obruči mechaniky. Zároveň sa jazyky
musia
presne napájať na koľajnice odbočky. |
7. Upravte nepresnosti pomocou krivkových bodov. Hlavne pripojenie koľají na koncovej strane a odbočke. Tým je vloženie výhybky dokončené. | |
Ak chcete vymeniť textúru pražcov a koľajníc, je možné pôvodnú nahradiť a to tak, že v adresáre subor mstand_text.bmp sa nahradí príslušným chunky súborom z príslušnej koľajnice. Pokiaľ sedí šírka a počet pražcov v textúre nemal by to byť problém. Výhybky sú profilom a výškou kompatibilné so sadou koľají a tiež s väčšinou českých a MSTS koľají. Nedajú sa použiť s pôvodnými koľajnicami z TRS pre ich iný profil a výšku. |