Jednoduché
koľajové vozidlo - iný pohľad von, alebo cab pre vagón.
Byť súčasťou natrieskanej električky, alebo si relaxovať
s nohami
vyloženými na protiľahlom sedadle v kupé a sledovať cez okno
krajinu
je často zaujímavejšie ako tu električku či vlak riadiť. A nieje
to žiaden
problém. Cab je totiž možné prideliť nielen lokomotíve, ale aj vagónu.
A tak je možne sa viesť aj v búdke brzdára na nejakom
nákladnom
vagóne ako čierny pasažier.
Podobne ako je popísane v tutoriále
o cab popísané si vytvorte aj cab pre
vaše vozidlo. Či už to bude spomenutá budka brzdára, plošina,
chodbička,
alebo celý interier vozňa je už na vás. Musí mať akurát jeden definovaný helper point
pre default pohľad a.cabfront
Pri jeho umiestňovaní dbajte na správnu
orientáciu, aby sa vám nestalo, že sa budete pozerať niekde do steny
miesto
z okna, alebo do vozidla.
Cab normálne exportujete do samostatného adresaru ako samostatný atach
objekt k vagónu s vlastným kuid číslom a config.txt súborom.
Do configu samotného vagóna potom musíte pridať samozrejme definíciu
cab rovnako ako pri lokomotíve.
interior
<kuid:XXXXXX:XXXXXX>
|
Ak použijete iba tento bod a cab
ako pohľad z vagóna nebudete tu mať
pasažierov, pretože toto je iba základný pohľad do samostatného
objektu cab do ktorého nenastupujú pasažiery. Tý nastupujú do samotného
vagónu kde majú definované helper pointy pre ich pozíciu v ňom.
Ak chcete mať aj pasažierov v
pohľade z interiéru ako v skutočnosti, musíte použiť definovanie
ďalších vonkajších pohľadov pridaním helper pointov do samotného modelu
(nie cabu) napr
a.outsideview0,
a.outsideview1, a.outsideview2, a pod.
Prepínaniím v hre
s klávesou "{" a "}" sa
potom menia aj pohľady.