Postaviť vozidlo, ktorého interiér v noci svieti nieje nič zložité a nieje nutné k tomu písať hromadu scriptov. Túto funkciu totiž TRS priamo podporuje. Potrebujeme k tomu akurát interiér. Ten si vyrobíme z existujúceho vozidla s interiérom.
Najskôr odstránime všetky helper pointy a následne všetky exteriérové objekty ako nárazníky, strechu, vonkajšie steny, okná, sklo a pod. Vnútorné steny v oknách zachovávame, lebo aj v skutočnosti sú osvetlené z interiéru.
V podstate nieje nutné ho ďalej upravovať. Bude sa v zásade zobrazovať korektne. Pre lepšie zobrazenie však podobne ako u nočného módu budov je vhodné všetky plochy trocha posunúť dnu nad pôvodné plochy. Spraviť to môžeme viacej spôsobmi ako napríklad aj pomocou funkcie SELECT AND SCALE
asset-filename "mojevozidlo" nightmode "lamp" mesh-table { default { mesh "mojevozidlo_body.im" auto-create 1 } default-night { mesh "mojevozidlo_body/mojevozidlo_body_night.im" night-mesh-base "default" } } |
Teraz spolu s rozsvietením svetiel sa nám rozsvieti aj interiér nášho vozidla.